Witaj, Zaloguj

Szukaj

Regulamin sklepu

§ 1 Informacje ogólne

Serwis www.sklep.zygzak.ns48.pl jest własnością

P.H.U. ZYGZAK Jacek Berliński

05-650 Chynów 75E, NIP 1230051817,

tel. 48 661 43 82 e-mail: biuro@sklep.zygzak.ns48.pl.

Wszelkie uwagi i reklamacje prosimy kierować pod wyżej wymienione adresy.

Serwis sklep.zygzak.ns48.pl jest internetowym sklepem, sprzedającym części i akcesoria do samochodów osobowych i dostawczych.

§ 2 Ceny

Informacje zawarte na naszej stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.71 KC

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na naszych stronach użyte są w celach informacyjnych.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, w szczególności wycofywania produktów ze sprzedaży lub zmiany cen.

Sklep.zygzak.ns48.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową części i akcesoriów motoryzacyjnych na terenie Polski.

Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, KLIENT, który złożył zamówienie, będzie o tym poinformowany i ponownie zdecyduje o kontynuacji lub wycofaniu zamówienia.

§ 3 Zamówienie

Zamówienia przyjmowane są przez Internet, oraz mailem biuro@sklep.zygzak.ns48.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Zamówienia są przetwarzane w dni robocze w godzinach 8:00-18:00.

Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia. W przypadku wątpliwości zamówienie będzie potwierdzane telefonicznie, dlatego podanie numeru telefonu kontaktowego przez zamawiającego jest obowiązkowe.

Wszelkie pytania dotyczące towaru, dopasowania pod dane auto proszę składać na maila, zapytanie powinno zawierać Rok produkcji, markę, model, pojemność , KW.

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (niedziela, święta) oraz soboty będą realizowane w najbliższy dzień roboczy.

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia .

Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni od jego złożenia nie będzie realizowane. Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana.

W przypadku przedpłaty (przelew na konto, karta płatnicza), zamówienie będzie realizowane po otrzymaniu potwierdzenia przelewu na konto bankowe firmy P.H.U. Zygzak.

§ 4 Wysyłka i zapłata

Zapłata za towar uiszczana jest przy odbiorze przesyłki (pobranie). Zastrzegamy sobie jednak możliwość zażądania zapłaty przelewem, szczególnie w przypadku towaru o statusie dostępności "na zamówienie" jak i dla klientów nie zarejestrowanych.

W przypadku przedpłaty przelewem na konto, po zweryfikowaniu zamówienia, zamawiający otrzyma pocztą elektroniczną fakturę lub paragon "proforma", na podstawie, którego dokona zapłaty przelewem na podane konto.

Termin realizacji zamówienia towaru o statusie dostępności "na zamówienie" uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów i może być dłuższy niż opisano w poprzednim paragrafie.

Czas wysyłki do 48 h po złożeniu zamówienia w serwisie sklep.zygzak.ns48.pl lub po wpływie wymaganej kwoty na nasze konto.

Odbiór osobisty części i akcesoriów samochodowych jest możliwy w Punktach odbioru:

- Piaseczno, ul. Nadarzyńska 51 od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 17;

- Chynów 75D od poniedziałku do piątku w godzinach 17 - 21, sobota 9 - 15

po uprzednim złożeniu zamówienia poprzez stronę internetową. Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni.


Wysyłki w naszym sklepie realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej i Opek.

Bezpłatna dostawa obejmuje zamówienia części i akcesoriówo wartości powyżej 500 zł brutto.

Koszty wysyłki w przypadku zamówień części poniżej tej kwoty wynoszą odpowiednio:

 

Poczta Polska (przesyłka priorytetowa - gabaryt A)

WAGA PACZKI                                     do 1 KG       1 - 2 KG      2 - 5 KG

CENA PRZESYŁKI (wpłata na konto)       11,00 zł        13,00 zł      14,50 zł

CENA PRZESYŁKI (za pobraniem)          15,50 zł        17,00 zł      20,00 zł

 

Przesyłka Kurierska

WAGA PACZKI                                     do 5 KG       5 - 10 KG      10 - 20 KG

CENA PRZESYŁKI (wpłata na konto)       16,00 zł        18,00 zł         20,00 zł

CENA PRZESYŁKI (za pobraniem)          20,00 zł        22,00 zł         24,00 zł

 

Odbiór osobisty 0zł



§ 5 Płatności

Bank Spółdzielczy: 61 9121 0009 0000 2857 2000 0010



§ 6 Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego wysyłkowo można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot przyjmujemy tylko wtedy, gdy produkt nie był w jakikolwiek sposób naruszony lub eksploatowany. Produkt nie może mieć śladów używania: nie mógł być otwierany, montowany, uszkodzony czy pozbawiony oryginalnego opakowania.

Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (paragon, kopia faktury). Pieniądze (wyłącznie wartość zamawianego towaru) zostaną zwrócone przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Klient. Na paczce proszę wyraźnie zaznaczyć zwrot.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

§ 7 Gwarancja i reklamacja

Wszystkie produkty oferowane w sklep.zygzak.ns48.pl są objęte gwarancją,

Warunkiem składania reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu danego towaru w naszym sklepie (paragon, faktura).

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.

Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

W celu zareklamowania towaru prosimy odesłać go na nasz adres wraz z paragonem fiskalnym oraz krótką informacją o uszkodzeniu. Po uwzględnieniu reklamacji zwracamy także koszty przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty związane z reklamacją towaru (koszty wysyłki, ewentualne koszty niezależnego rzeczoznawcy) pokrywa Klient.

Wygląd prezentowanych towarów może się nieznacznie różnić od rzeczywistego, zdjęcia zamieszczone w ofercie należy traktować jako pomoc przy ustalaniu potrzebnej części, a nie jako wierny obraz zamawianego towaru. Zawsze decydującą charakterystyką opisu towaru jest jego nazwa, symbol i oznaczenie producenta.

§ 8 Ochrona danych osobowych

Klient, który zakłada konto na stronie i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówień. Ponadto informujemy, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

RĘKOJMIA wg Kodeksu Cywilnego

Kodeks Cywilny

Dział II

Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

§ 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej; w razie sprzedaży praw sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie praw (rękojmia za wady prawne).

Art. 557. § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

§ 2. Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy.

 Art. 558. § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jednakże w umowach z udziałem konsumentów ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w wypadkach określonych w przepisach szczególnych.

§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym.






Koszyk  

Brak produktów

Wysyłka 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Cena Brutto

Koszyk Sprawdź